Blog Salesforce Summer 17 Release is live! Twee weken geleden rolde Salesforce wereldwijd haar 53e release uit. Zoals steeds bij de laatste kwartaalupdates ligt er opnieuw een sterke nadruk op nieuwe features en het finetunen van de Salesforce Lightning Experience (een nieuwe UI die Salesforce ontwikkelde om nauwer aan te sluiten bij het modulaire en responsieve karakter van het huidige web). Door hans.desmet Op 29/08/2017 Lightning Service Cloud Einstein Development Customer Success Sales Cloud
Blog Lightning Components - wanneer bliksem inslaat! Als je het reilen en zeilen van Salesforce volgt heb je ongetwijfeld al gehoord van Salesforce Lightning. Maar wat betekent die Lightning nu precies? Wanneer Salesforce een product of technologie aanduidt met “Lightning” mag je veronderstellen dat het modern én toekomstgericht is. Door dimitri.suls Op 18/04/2017 Lightning VisualForce
Blog Waarom switchen naar Salesforce Lightning? Salesforce Lightning werd voor het eerst aangekondigd op Dreamforce in 2014. In 2015 was het dan zover, Lightning werd uitgerold op Salesforce en klanten en partners kregen toegang tot nieuwe functionaliteiten. Sinds de laatste releases maakt Salesforce Lightning furore in de wereld van CRM en business applicaties. Een snel en eenvoudig te gebruiken platform waarmee u productiever te werk kunt gaan. Waarom u zou moeten switchen? Wij zetten even de belangrijkste voordelen voor u op een rijtje. Door jorne.vanlandschoot Op 31/08/2017 Lightning Salesforce1
Blog Salesforce Communities - Connecteer met uw klanten, partners én werknemers De bouwstenen leggen voor een online forum of platform kan een hele opdracht zijn. Salesforce Community Cloud maakt het je net iets gemakkelijker om dit te realiseren. Dankzij een aantal slimme tools baant Salesforce zich met deze visie duidelijk een weg naar de toekomst! Een Salesforce Community, wat is dat nu precies? Wel, als je een Community opzet maak je eigenlijk een online platform die toegankelijk is voor een groot aantal gebruikers waarmee je bepaalde informatie deelt uit je Salesforce omgeving. That’s it! Door dylan.mensaert Op 12/05/2017 Lightning Community Cloud VisualForce Customer Success
Customer Success ION: Integrated real-estate platform During the past years, ION has faced a strong growth which made the management team realise that they would face significant challenges in the future with the way of working. The management team realised that in order to maintain and improve their quality standards, a professionalisation in business processes was a major requirement.
Customer Success Vormingplus: Resource management on course Vormingplus was using a custom built CRM solution which didn’t meet the fast growing requirements anymore. There were 11 Vormingplus centers which were due for a new solution that would be dynamic for future changes. There was quite some manual work to be done since the organisation was working with dated software that contained too many steps for their fast changing environment.
Customer Success imec: driving digital innovation imec, located in Ghent, Belgium, drives digital innovation for society and economy through strategic and applied research on key digital technologies. They also help tech entrepreneurs start and grow their digital businesses in local and global markets.